Vårkänslor!

Vädret är heeeelt underbart! + grader och sol. Hoppas att snön försvinner snabbt så det blir sommar snart. Var ner på stan en vända efter skolan med emelie, fattar inte att vi alltid har hur mycket som helst att prata om fast vi pratar typ varje dag haha. Jaja ska städa upp lite i mitt rum och tvätta lite kläder snart. Sen ska jag ta mig ut på en pw och ikväll blir det filmmys hos åsa. Imorn är det äntligen fredag. Får se om jag och emelie drar ut en vända och kikar eller om det blir på lördag. Märks väl. Från och med måndag börjar jag med mitt nya schema i skolan som är hur chill som helst och så kommer jag att vara ledig på torsdagar och fredagar vilket är as skönt! Nej göra ett ryck nu så det händer nånting. Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback