Onsdag

Sov hos emelie igår. Vi gjorde det vanliga, fetade och myste. Vi gick upp vid 7 imorse och tog bussen halv 8 men jag åkte hem eftersom jag inte började förrens kl 1. Somnade och sov till typ halv 12. Pappa hämtade mig när jag slutade så följde med han till sollerön en sväng. Har bara tagit det lugnt och kollat film sen jag kom hem så ska väl fortsätta med det tills åsa kommer hem, då ska vi väl ut på en pw. Är ju ledig från skolan imorn så får sovmorgon sen möta emelie på stan. Helgen är också planerad. Blir king deee. Ska äta tårta och kollat klart på filmen nu. Sen ska jag nog baka lite. Hej fetto! Haha nej men ja puss. Och ja mitt ena ögat är helt fucked up.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback