Min helg!

Lördag: Jobbade från 11-20 gick väl bra. Var mycket å göra så tiden gick fort iaf. Farfar skjutsade hem mig när jag slutade. Fixade mig snabbt sen kom emelie hem till mig. Vi satt där ett tag sen hämtade kristoffer oss så var vi ute med dom en sväng. Sen hämtade klas å dt oss och skjutsade hem oss. Så var väl hemma vid halv 5 tror jag.
 
Söndag: Jobbade från 11-17, skitsegt. Var på as dåligt humör och trött som fan. Gick hem när jag slutade. Duschade å så sen hämtade max å jon mig och emelie och körde oss till maxi så vi köpte lite feta sen hem till henne. Satt där ett tag och bara snackade. Tur jag har henne! 
 
Idag började jag 12 och slutar tio i 2. Ska hem och äta lite när jag slutat sen åka till min gamla ponny som jag inte har träffat på 1 år. Ikväll ska jag nog se lite film med åsa och bella om jag orkar. Skriver kanske mer ikväll om jag är hos åsa annars hörs vi imorn! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback