Äntligen fredag!

Helloo darlings. Äntligen helg säger jag bara! Min helg kommer bestå utav jobb både lördag och söndag. Utgång på lördag med bästa emelie. Kommer bli king! Är huuuur taggad som helst!! Drygt bara att jobba dagen efter men är väl bara och bita ihop. Kommer säkert vara värt de. 
 
Skolan gick finfint och det har varit superfint väder. Skönt att våren äntligen är påväg. Kan lova att jag och emelie har väldigt mycket planer framöver! Var ner en vända på stan när jag slutade. Sen gick jag hem till bella och snackade lite å så. Nu ska jag äta och bara ta det lugnt. Kanske sova lite? är aptrött. Lite senare ikväll ska jag nog gå bort till åsa och kolla film annars får jag kolla här i min ensamhet :( haha Slänger kanske in ett inlägg senare annars imorn om jag hinner. Men vi hörs när vi hörs! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback