Joo....

Åkte ju som sagt till stallet igår med åsa och emelie. Vi skulle hoppa lite i ridhuset och jag har inte hoppat med häst på 1 år ungefär men det gick super bra! Det är allt som jag kommer ihåg. Vi hade tydligen bytt häst så jag skulle ta några språng på hennes stora häst klunsen. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag hade iaf ramlat av och slagit i huvudet. Min mamma kom och hämtade mig så vi åkte upp på sjukhuset. Jag fick panik och vägrade typ göra som dom sa, utan jag ville bara åka hem. Skulle egentligen ha sovit kvar där på observation eftersom jag inte kommer ihåg nånting. Kommer inte ens ihåg vilken häst jag red på. Men fick åka hem tack vare att mamma jobbar på sjukhuset så hon kunde hålla lite koll på mig hemma istället. När jag vaknade imorse hade jag fortfarande ont i huvet och har det än så stannade hemma från skolan. Har förmodligen fått en liten hjärnskakning. Stannar nog hemma från jobbet imorgon iaf och vilar upp mig så jag pallar mitt söndagspass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback