Jag har så kuuuuuuuuuuuuuul

Jag har aptråkigt hihihi
 
10 saker ni kanske inte visste om mig!
 
Jag har klaustrofobi 
 
Det bästa som finns är att sova. Men jag har jättesvårt för de
 
Jag har ganska svårt att få känslor för någon, är jätterädd att bli sårad.
 
Jag har sjukhusskräck som fan men ändå vill jag jobba där? Haha sär
 
Mitt största intresse är hästar men har tagit en paus nu
 
Jag är mörkrädd
 
Jag skrattar åt typ allt
 
Min favoritmat är köttbullar och brunsås
 
Jag skulle aldrig överleva utan cola <33333333
 
I sommar ska jag göra allt dedär jag inte gjorde förra sommaren
 

 
Hade satt min tröja bak och fram märkte jag nyss hiho. För trött hahaha nej godnatt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback