Första inlägget!

Heeeej! Försov mig imorse som vanligt men var iaf på 2 lektioner. Tog en powernap när jag kom hem haha standard. Har även hunnit med en pw på 1 1/2 timme. Fan så skönt det var. Nu ska jag fixa mig nånting att äta sen tänkte jag lägga mig i tid för en gångskull. Eller ja försöka iaf. Börjar 20 över 9 imorn och jag har bestämt mig för att jag SKA komma i tid! Efter skolan ska jag ner på banken och öppna en internet bank och ett sparkonto. Lika bra att börja spara till det där förbannade körkortet nu så jag ka ta det lagom tills jag fyllt 18. Ska även skicka iväg lite mejl å så imorn om jag hinner. En powerwalk ska även hinnas med. Tänker ta tag i träningen nu. Men vi hörs imorn fina ni! Puss 
 
Följ mig på instagram: eelinsoderlund och twitter: eeesoderlund
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback